Garantier

Phoibos Nordic servar Quartz klockor köpta på vår hemsida 1 år efter inköp. 

Phoibos Nordic servar Automatklockor köpta på vår hemsida 2 år efter inköp. 

Garantin täcker endast urverket. Klockor som går abnormt för fort, tappar tid eller som inte håller tiden anständigt  omfattas av vårt garantiprogram. Garantin omfattar inga "ytliga skador".

Garantihanteringsprocess:

Skicka ett email till mikaelphoibosnordic@gmail.com för att få ett RMA nummer.

var vänlig och skicka med en kopia på inköpsfakturan med datum för inköp väl synligt. Från Klarna eller kortköp.

Beskriv problemet med klockan.

Vi kollar fakturan och skickar ett RMA nummer till dig.

Du fyller i ansökan om utnyttjande av garantin och skickar din klocka till Mikael Sjöberg Petersson, Mariehällsvägen 25 25450 helsingborg.

Efter att vi fått klockan levererad kommer det att ta 10-15 dagar att reparera. 

Vi sänder då klockan åter till dig tillsammans samtidigt som det bekräftas i email.

Vi är inte ansvariga för skadegörelse, stöld eller förlust under transport. NOTERA : VAR VÄNLIG OCH SÄND INTE KLOCKAN I SIN BOX.   Vid frågor , kontakta via butikens frågeformulär.